L`oreal Revitalift Filler Renew Dieninis kremas ir serumas su hialurono rūgštimi


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Pagaliau penktadienis, savaitgalis ir mes galime atsipūsti. Aš kažkiek pailsėjau grįžusi po darbo ir dabar skubu rašyti seniai suplanuotą atsiliepimą. Aš pradžioj noriu papasakoti kaip atlieku veido priemonių testavimą. Tai opiausia tema man, kadangi turiu jautrią mišrią veido odą su spuoguota T zona. Problematiška... Todėl aš savaitę testuoju savybes, ir porą savaičių stebiu odos pokyčius. Bet vistiek kai kurių priemonių naudojimo rezultatą aprašyti įmanoma tik buteliukui pasibaigus, tarkim šio serumo...




Gamintojo aprašymas:
Revitalift Filler Renew
Dieninis kremas su hialurono rūgštimi
Visų tipų, net jautriai odai.
Mažina raukšles, atkuria skruostų apimtį ir jaunatvišką odos išvaizdą.
Hialurono rūgštis (HR) – natūrali odos dalis. Senstant natūralios HR kiekis odoje mažėja, todėl oda suglemba, praranda jaunatvišką putlumą, o raukšlės tampa gilesnės.
Revitalift Filler kremas su didžiausia hialurono rūgšties koncentracija iš visų L‘Oréal Paris kremų mažina raukšles bei atkuria odos apimtį. Oda atrodo putlesnė ir jaunatviškesnė, veido kontūrai – ryškesni. Kremas taip pat praturtintas Fibroksilu - augalinės kilmės ekstraktu, žinomu dėl stangrinančių savybių.
Naudojimas
Tepkite kremą kiekvieną rytą ir/arba vakarą ant švariai nuvalyto veido ir kaklo. Masažuokite į viršų nukreiptais judesiais nuo kaklo. Kad pastiprintumėte kremo poveikį, prieš tempdama kremą naudokite Revitalift Filler serumą.
Patikrinta dermatologų.
Talpa: 50ml


Aš prisipažinsiu, kaip ir daugelis bloggerių galovojau padovanoti mamai ir paprašyti, kad ji aprašytų, bet persigalvojau vos tik pamačiau šias tikrai gražias ir kokybiškas pakuotes... Be to man jau 28 metai, mano oda neatrodo blogai, tačiau jai jau reikia drėkinimo, hialiurono rūgštis jai nepakenkia. O ir spuogų jau kokias dvi savaites neturiu, bet ryt turbūt atsikelsiu su dideliu spuogu, dėl to, kad parašiau dabar taip :D ;)


Dar porą žodžių noriu parašyti ne apie kremą, bet tuoj rašysiu apie jį, pažadu ;D Šitam poste pridėjau daug nuotraukų, kad galėtumėte įvertinti, kaip priemonės atrodo iš visų pusių. Mano nuotraukos fotografuotos ne šiaip telefonu, maždaug: gavau-nufotkinau, aš fotosesijoms ruošiuosi ir fotografuoju pusę, o kartais visą dieną :D Dažniausiai sekmadienį... Jas galima paspaudus prisiartinti, pamatyti iš arčiau jeigu kas domina. Gerai, o dabar apie kremą. Tiek kremas tiek serumas įpakuoti į dėžutes, kremo indelis stiklinis, nuėmus pagrindinį dangtelį dar yra papildomas, kremo apsaugai.


Ant kremo dangtelio įspaustas Loreal logotipas, dėl ko indelis atrodo dar patraukliau.




Dar vis kalbant apie pakuotę, tai kremo indelis gan sunkus, baisu numesti ant žemės. Todėl man serumo indelis yra daug patogesnis ir aš jam neturiu jokių priekaištų.


Kremo konsistencija sunkesnė nei serumo, tačiau įsigeria greitai. Tinka prieš makiažą.


Kremo kvapas labai malonus, vos juntamas, bet kai aš tokia jautri kvapams, jaučiu... Galima sakyti standartinis Loreal kremų kvapas, lengvas ir labai malonus. Kremą aš naudoju rytais, bet ne kas dieną, nes man jis būtų kas dienai per riebus. Šiaip iš esmės jis nėra riebus, tačiau mano įnoringai veido odai jis patinka kai jį naudoju kas antrą dieną. Aš per testavimo laikotarpį bėrimų neturėjau, porų nekemša.



Gamintojo aprašymas:

Revitalift Filler Renew Serum
Veido serumas su hialurono rūgštimi
Visų tipų, net jautriai odai.
Mažina raukšles, atkuria skruostų apimtį ir jaunatvišką odos išvaizdą.
Hialurono rūgštis (HR) – natūrali odos dalis. Senstant natūralios HR kiekis odoje mažėja, todėl oda suglemba, praranda jaunatvišką putlumą, o raukšlės tampa gilesnės.
Revitalift Filler serumo sudėtyje net 10 kartų daugiau hialurono rūgšties nei vidutiniame L‘Oréal Paris dieniniame kreme. Serumas drėkina odą, mažina raukšles, formuoja veido kontūrus. Oda atrodo putlesnė ir jaunatviškesnė.
Naujoviškas dozatorius išskiria reikiamą kasdienę serumo dozę bei apsaugo priemonę nuo oro ir šviesos, kad išlaikytų formulės efektyvumą.
Naudojimas
Naudokite ryte ir/arba vakare prieš tepdama Revitalift Filler kremą. Švelniai išspauskite kelis lašus ant pirštų galiukų ir įmasažuokite į odą. Leiskite serumui įsigerti, tuomet tepkite Revitalift Filler kremą.
Patikrinta dermatologų.
Talpa: 16ml


Serumo buteliukas su dozatoriumi man yra labai patogus naudoti, dozatorius dozuoja reikiamą serumo kiekį. Šis buteliukas higieniškas, nereikia krapštyti su pirštais, nes pripažinkime, kas naudojame lopetėlę veido kremui iš indelio iškrapštyti? :)


Serumo buteliukas iš ties atrodo pritrenkiamai, realiai tai švirkštas su plastmasiniu dangteliu...




Konsistencija skystesnė negu kremo, jis melsvos spalvos. Kvapas toks pats, vos juntamas ir labai malonus.



O kad nebūtų vien pagiriamieji ditirambai, parašysiu, kad jei turite tokią odą kaip aš, kartu kaip rekomenduoja Loreal priemonių naudoti neišeis. Aš serumą naudoju vakarais ir tikrai ne kiekvieną vakarą.

Apibendrinant noriu pasakyti, kad priemonių dėka veidas atrodo šviesiau, naudoju ne pastoviai, o tam, kad palaikyti formą. Raukšlių didelių neturiu, jų sumažėjimo nereikia laukti, bet kai pabaigsiu priemones aš aprašysiu galutinę nuomonę.

Abiejų priemonių kaina po 17,49 Eurus, bet dabar daug kur joms yra akcija, Douglas - 20 procentų nuolaida. Jei ieškote priemonių su hialiurono rūgštimi jautriai odai, tikrai rekomenduoju Loreal Revitalift Reniew priemones.




Rašyti komentarą

0 Komentarai