15/01/2016

Maybelline Baby Lips Electro Lūpų balzamas Strike A Rose


Jau turbūt ruošiatės savaitgaliui arba leidžiate savaitgalį? :) Šiandien dar noriu papasakoti apie Maybelline top produktą - Baby lips lūpų balzamą electro. Kaip aš laukiau jų Lietuvoje... Labai laba, na ir turiu pasakyti, kad kai jau pagaliau jie Lietuvoje aš nenusivyliau, atrodo taip pat gerai kaip ir kiti babylipsai ;) Gal net geriau, nes pakuotės efektyvesnės :)



Taip atrodo Baby lips stendas Rimi parduotuvėje, Megoje (Kaune). Efektinga, gražu, traukia akį. Nors jau turiu savo babylipsą vistiek atėjau pasidairyti, sugundė! 


Baby Lips Electro
Lūpų balzamas
Nuo šiol mylimiausi lūpų balzamai elektro stiliumi. Baby Lips Electro intensyviai rūpinasi ir drėkina lūpas 8 val.*
Tegul Tavo lūpos būna dar patrauklesnės, subtiliai gundančios - dėmesio centre.

Baby Lips Electro lūpų balzamai - trijų malonių aromatų ir trijų madingų atspalvių.

Vizualiai atsinaujinusios lūpos po 1 savaitės* naudojimo:
88 % lūpos tapo švelnesnės*
82 % lūpos tapo mažiau sausos*
70 % lūpos tapo tolygesnės*
83 % lūpos atrodė žymiai geriau*

*Remiantis respondentų duomenimis po 1 savaitės naudojimo.


Kaina: 2,49 Eurai
Spalvos: galimos trys (rūžava - mano, geltona, oranžinė).



Aš manau, jog viską ir taip patys matote - efektingas ir akį traukiantis įpakavimas (nežinau kodėl, bet mane jis veža labiausiai iš visų turėtų babylipsų), kas be ko - šis balzamas net veikia, tikrai drėkina lūpas. Čia ne EOS atvejis, kai tik daug reklamos, o tepies tepiesi ir nieko nejauti, gal tik lūpos išdžiūsta... 

Esminis dalykas yra tas, kad balzamas turi spalvą ir gan tokią rėkiančią sakyčiau. Aš mėgstu pasitepti vazelinu bet kur - einant, važiuojant ar pan ir net netraukiu veidrodėlio... Todėl man tokie dažantys nelabai. Bet apskritai, tai man Baby lips Electro labai patinka, jis tinka kai nori balzamo, kad tas balzamas drėkintų lūpas ir efektingos spalvos. Dar reiktų pridurti, kad Babylipsų pakuotė labai funkcionali, nors atrodo paprasta, bet ji veikia iki tol kol pabaigi, esu pabaigusi ne vieną jau... Taip pat formulė labai gera, drėgna, bet vazelinas neištižta. 

Ar žinote, kur mano EOSas? Ant grindų, nes su juo labai mėgsta pažaisti mano katės :D O bent vieną Baby Lipsą aš visada turiu rankinėje, ant darbo stalo. Dievinu Babylipsus!

No comments:

Post a Comment