07/01/2016

Maybelline EYE STUDIO MASTER INK SKYSTAS AKIŲ KONTŪRAS 10 Carcoal black


Labas vakaras, mieli skaitytojai. Pagaliau dauguma naujų jau išbandytų priemonių jau nufotografuota. Ir aš skubu dalintis nuomone apie vieną iš savo paskutinių dienų favoritų. Kodėl? nes šiaip jau aš nemoku nubrėžti normalaus pravedimo. O su šiuo kontūrų tai man gaunasi, bet aš supratau, kad ne tik dėl patogios plunksnelės ;)




Kaina:
apie 10 eurų


Sudėtis


Yra du atspalviai: matinis juodas ir blizgus juodas



Visa paslaptis - matinis finišas. Taip, aš tiesiog supratau, kad man negražiai atrodydavo mano pravesti pravedimai, nors jie ir būdavo lygūs! O ši plunksnelė išties puiki, ji ne kieta, bet ne per daug minkšta.

Svarbiausia, kad tinka mano jautrioms akims, joms tinka ne bet kas. Mes su drauge neseniai dalinomės patirtimi, kaip gražiai atrodo akių kontūrai patekę į akis, tiesiog skleidžiasi kaip gėlės :D ;) Taip, manau, kad jei bandėme prasivesti akių kontūrą, tokios patirties turime.

Dar aišku svarbu išliekamumas. Kai kurie pravedimai nubėga per akies kamputį ir neišsilaiko visą dieną. Šis išsilaiko ir nenutrupą.

Ir dar džiugu tai, kad jis nusiplauna su vandeniu.

Aišku, galiausiai visa patogumą vianikuoja patogus buteliukas ir patogus laikymui plunksnelės galiukas :)

Brėžia iš karto juodai, esu turėjusi tokių kontūrų, kurie nebrėžia ryškiai bandant dažytis tik viršūnėle, arba nubrėžus lygią liniją spalva tiesiog išskysta ir aišku buvusi lygi linija tokia jau nebelieka...

Aš labai džiaugiuosi, kad atradau sau tinkantį kontūrą ir išmokau juo dažytis! Tik labai gaila, kad nėra rudos matinės spalvos, manau būtų labai gražu!

No comments:

Post a Comment