Maybelline THE FALSIES PUSH UP DRAMA BLAKSTIENŲ TUŠAS SU PUSH-UP EFEKTO ŠEPETĖLIU

06:57


O Dieve, kaip aš laukiau šio tušo Lietuvoje! Jau buvau prisižiūrėjus instagramoje tiek nuotraukų, kad man atrodė, jog tai - mano svajonių tušas :D :) Iš esmės labai labai graži ir naujoviška Maybelline tušo išvaizda - praktiškai pavergė mane ir aš jį pradėjau dievinti dar net normaliai nepabandžius ;)




Suvilioti? Aš noriu daugiau.
Geidžiama apimtis. Dirbtinių blakstienų efektas.

Mūsų pirmasis Push Up efekto  šepetėlis su išgaubtais šereliais iškelia blakstienas nuo šaknų iki pat galiukų. Naujoji užrietimą išlaikanti formulė su formuojančiu vašku suteikia geidžiamą apimtį.

Diena ar naktis, pakeltos ir gundančios blakstienos  yra tavo įvaizdžio dalis. Išdrįsk išbandyti  Push Up efektą.

Tinka jautrioms akims ir nešiojančioms kontaktinius lęšius.

PATARIMAS:
Dažyk blakstienas nuo šaknų iki galiukų, kartok tol, kol pasieksi trokštamą apimtį bei įvaizdį. Tik neleisk tarp dažymų blakstienoms išdžiūti.


Kaina: apie 10 Eurų.




Taigi, išvaizda dar ne viskas, mums svarbu tai, ką tušas daro. Šiaip jau negaliu skųstis, tušas dažo juodai, ryškiai, tačiau, kad išgautum norimą rezultatą, reikia padirbėti gerokai, nes tušas lipina blakstienas. Bet aš kai žiūriu dabar į nuotraukas - tai nu wow! Tikrai geras ir ryškus efektas. Tik man nepatinka jo kvapas... Toks kaip padangų ar kažko. Na labai keistas, nemėgstu aš jo... Bet apskritai, tai tušas tikrai suteikia blakstienoms apimties, pakelia jas, ir blakstienos tampa juodos bei ryškios. 

Tiesa, kad nuvalytum tušą reikia pasistengti, jis tikrai tikrai juodassss ;) Bet tinka jautrioms akims ir nedirgina jų, išsilaiko visą dieną, paakių netepą. Taip sakant, yra ir minusų, yra ir pliusų, bet vistiek tušo graži išvaizdą mane papirko, ir čia jau nieko nepadarysi ;) Jau mačiau, kad yra parduotuvėse. 

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)